Suggesties, klachten, beroep of melding
Wilt u een suggestie met ons delen om onze werking te verbeteren? Heeft u een opmerking over een afdeling of een medewerker van CertUp? Bent u het niet eens met de beslissing van de Certificatiecommissie na een uitgevoerde audit? Heeft u een klacht met betrekking tot een door CertUp gecertificeerde organisatie? Vul dan onderstaand formulier in en wij zoeken samen met u naar een oplossing.
Hebt u een klacht over een organisatie die door CertUp is gecertificeerd? Dien uw klacht dan eerst in bij de betreffende organisatie. Krijgt u geen reactie of bent u niet tevreden over de afhandeling van uw klacht? Neem dan contact op met CertUp.
U kunt uw opmerking, klacht, beroep of melding ook telefonisch doorgeven op het nummer 02 414 25 00.
Wat mag u verwachten:
- U ontvangt binnen de 72 uur na het versturen van onderstaand formulier een ontvangstbevestiging van uw klacht, beroep of melding.
- Binnen twee weken na ontvangst van het formulier voert een bevoegde persoon binnen CertUp een grondige analyse uit van de ontvankelijkheid van uw klacht, beroep of melding.
Indien die persoon zelf betrokken was bij de audit die aanleiding gaf tot uw ontevredenheid, wordt een andere persoon aangeduid voor de verdere opvolging. - Indien uw melding als niet-ontvankelijk wordt beschouwd, wordt u hiervan schriftelijk op de hoogte gebracht.
- U wordt via telefoon of e-mail op de hoogte gehouden van de opvolging tot aan de definitieve oplossing en afsluiting.
- Uw klacht, beroep of melding wordt vertrouwelijk, onafhankelijk en zorgvuldig behandeld en geregistreerd.
Formulier
Indien u niet akkoord kan gaan met de aangereikte oplossing van CertUp, zijn alleen de rechtbanken van Dendermonde of Brussel bevoegd en wordt alleen gehandeld volgens het Belgisch recht. Deze procedure van CertUp is volledig gebaseerd op de vereisten gesteld aan de Certificatie-instellingen opgenomen in de accreditatienormen die van toepassing zijn op CertUp.