CertUp

Suggesties, klachten, beroep of melding

Wilt u een suggestie met ons delen om onze werking te verbeteren? Heeft u een opmerking over een afdeling of een medewerker van CertUp? U kunt het niet eens zijn met de beslissing van de certificatiecommissie na een uitgevoerde audit? Heeft u een rapport aan ons te melden met betrekking tot een door CertUp gecertificeerde organisatie? Vul dan onderstaand formulier in en wij zoeken samen met jou naar een oplossing.

U kunt uw opmerking, klacht, oproep of melding ook telefonisch doorgeven op het nummer 02 414 25 00.

Wat mag u verwachten:

  • Een ontvangstbewijs van uw klacht, beroep of melding binnen de 48 uur na het versturen van onderstaand formulier.
  • Een diepgaande analyse van uw klacht of beroep door de operationele verantwoordelijke, binnen de twee weken na ontvangst van onderstaand formulier. Indien de opertioneel verantwoordelijke persoonlijk betrokken was bij de audit die aanleiding gaf tot uw ontevredenheid, wordt een andere persoon aangeduid als verantwoordelijke voor de opvolging.
  • Opvolging van uw klacht, beroep of melding via telefoon en/of mail tot de definitieve oplossing en afsluiting.
  • Uw klacht, beroep  of melding wordt op een vertrouwelijke en onafhankelijke manier behandeld en geregistreerd.

Formulier

Indien u niet akkoord kan gaan met de aangereikte oplossing van CertUp, zijn alleen de rechtbanken van Dendermonde of Brussel bevoegd en wordt alleen gehandeld volgens het Belgisch recht. Deze procedure van CertUp is volledig gebaseerd op de vereisten gesteld aan de Certificatie-instellingen opgenomen in de norm ISO 17021.