Polyvalente administratieve medewerk(st)er
Ben je supersterk in administratie? Hou je van contacten met klanten? Vind je afwisseling in je takenpakket een meerwaarde? Kan je je vlot uitdrukken in het Nederlands en het Frans? Dan leren we je graag kennen!
CertUp
CertUp is een dynamische kmo die audits uitvoert gericht op het bevestigen en versterken van de kwaliteit en het professionalisme van de dienstverlening van onze klanten. Onze klanten zijn voornamelijk kmo’s actief op vlak van coaching, training, competentieversterking en consulting en zijn verspreid over heel België. CertUp is als auditbureau al meer dan 30 jaar de vertrouwde en gespecialiseerde partner voor opleiding- & adviesorganisaties.
Voor de uitbreiding en ondersteuning van onze auditactiviteiten, zijn we nu op zoek naar een polyvalente administratieve medewerk(st)er.
Jouw takenpakket
Administratie
Samen met de sales ben je het aanspreekpunt van onze klanten. Je luistert naar hun behoeften en zorgt voor een professionele, kwaliteitsvolle en gerichte administratieve ondersteuning van het audittraject dat ze doorlopen.
- Je voert zelfstandig en nauwkeurig de administratie uit ter ondersteuning van de auditactiviteiten.
- Je verzorgt de registratie van de auditdossiers in het digitaal beheerssysteem.
- Je helpt klanten en het interne team verder wanneer ze met vragen zitten.
- Je staat in voor de opmaak en de opvolging van de facturatie.
Office omkadering
Als polyvalente medewerk(st)er binnen een klein team, speel je eveneens een belangrijke rol in de kantoororganisatie van CertUp:
- je zorgt voor een professioneel en klantvriendelijk onthaal in het Nederlands en het Frans;
- je beheert actief het kantoormateriaal en -infrastructuur;
- je bent verantwoordelijk voor een aangename, ordelijke en nette werkomgeving.
Herken je jezelf hierin?
Job gerelateerde competenties
- je werkt nauwkeurig en gestructureerd en haalt plezier uit administratief werk. Correcte en kwaliteitsvolle opvolging van procedures zijn voor jou geen obstakel;
- je werkt vlot met het MS Office pakket en hebt ervaring met digitale beheerssystemen;
- je beschikt over een goede gesproken en geschreven kennis van het Nederlands en het Frans;
- je hebt bij voorkeur een bachelor en een waardevolle ervaring in een administratieve functie.
Persoonsgebonden competenties
- je bent klant- en service gericht.
- je hebt een flexibele, proactieve en oplossingsgerichte ingesteldheid.
- je kan autonoom werken, bent goed georganiseerd en kan prioriteiten stellen.
- je hebt interesse in en affiniteit met dienstverlening bij voorkeur binnen de opleidings-& consultingwereld.
Ons aanbod
Als medewerk(st)er van CertUp ga je aan de slag in een dynamische kmo met een open en respectvolle bedrijfscultuur.
Je komt terecht in een aangename en moderne werkomgeving waar klantgerichtheid, collegialiteit, integriteit en professionalisme centraal staan.
Na een grondige opleiding, krijg je een gevarieerd takenpakket toegewezen. In ruil hiervoor mag je het volgende verwachten:
- een aantrekkelijk verloningspakket en mogelijkheid tot deeltijds werken;
- mogelijkheid tot deeltijds thuiswerk na een succesvolle integratie;
- mogelijkheid tot bedrijfswagen.
Je vindt bij ons een uitdagende job met de nodige opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden én een mooie balans werk-privé. CertUp is gelegen op de grens van Molenbeek en Dilbeek en is vlot bereikbaar met de wagen en het openbaar vervoer.
Wil je graag deel uitmaken van ons team, stuur dan je CV en korte motivatie naar Marie Lejeune (marie.lejeune@certup.be).
We zorgen voor een snel antwoord.