Hebt u suggesties die onze werking kunnen verbeteren?
Hebt u een bemerking of bent u niet tevreden over een dienst of een medewerker van CertUp of één van de door CertUp gecertificeerde organisaties?
Vul dan onderstaand formulier in en wij zoeken samen met u naar een oplossing.
Hebt u een bemerking of bent u niet tevreden over een dienst of een medewerker van CertUp of één van de door CertUp gecertificeerde organisaties?
Vul dan onderstaand formulier in en wij zoeken samen met u naar een oplossing.
U kan uw suggestie ter verbetering of klacht of beroep ook telefonisch melden op het nummer 02 414 25 00.
Wat u van ons mag verwachten:
- Een ontvangstbewijs van uw formulier binnen de 48 uur na het versturen van bovenstaand formulier.
- Een diepgaande analyse van uw klacht of beroep door de Certificatiemanager, binnen de 2 weken na ontvangst van bovenstaand formulier. Indien de Certificatiemanager persoonlijk betrokken was bij de audit die aanleiding gaf tot uw ontevredenheid, wordt een andere persoon aangeduid als verantwoordelijke voor de opvolging.
- Opvolging van uw klacht of beroep via telefoon en/of mail tot de definitieve oplossing.
- Schriftelijke afsluiting van uw klacht of beroep.
- Uw klacht of beroep wordt op een vertrouwelijke en onafhankelijke manier behandeld en geregistreerd.
Meer informatie kunt u vinden onder "Auditprocessen" in bijlage 5.
Indien u niet akkoord kan gaan met de aangereikte oplossing van CertUp, zijn alleen de rechtbanken van Dendermonde of Brussel bevoegd en wordt alleen gehandeld volgens het Belgisch recht.
Deze procedure van CertUp is volledig gebaseerd op de vereisten gesteld aan Certificatie-instellingen opgenomen in de norm ISO 17021.